www.spnarol.pl

 
 

WITAMY NA STRONIE SZKOŁY PODSTWAOWEJ W NAROLU     

  SZKOŁA

KOMUNIKATY 

PRZETARGI 

DYREKCJA

NAUCZYCIELE

RADA RODZICÓW

SAMORZĄD UCZNIOWSKI

BIBLIOTEKA

ŚWIETLICA

PEDAGOG SZKOLNY

PATRON

HISTORIA

UCZNIOWIE

  WYDARZENIA

UROCZYSTOŚCI

IMPREZY

  KONKURSY

PRZEDMIOTOWE

SPORTOWE

  KULTURA I SPORT

TEATRZYK "ALBERCIK"

UŚMIECHNIĘTE BUZIAKI

UKS "ROZTOCZE"

  INNE

PRACE UCZNIÓW

GALERIA FOTO  

KSIĘGA GOŚCI  

NAPISZ DO NAS

LINKI

ARCHIWUM

.....:::::  STRONA GŁÓWNA - AKTUALNOŚCI :::::.....

Lekcje online z mentorem z USA

  Z ogromną przyjemnością dzielę się informacją, że nasi uczniowie mieli niepowtarzalną szansę podczas trwającej nauki zdalnej wziąć udział w nowym projekcie Fundacji Girls Future Ready. Projekt #togetherforteachers
#razemdlanauczycieli
łączył polskich nauczycieli języka angielskiego z amerykańskimi mentorami: nauczycielami, studentami pedagogiki, bądź osobami niezwiązanymi ze szkolnictwem, które zgłosiły chęć udziału w programie i wzbogacił lekcji skierowane do polskich uczniów. Dzieki Fundacji pozyskaliśmy mentora/wolontariusza, który uczestniczył w naszych lekcjach online. Zajęcia trwały od 30 kwietnia w wymiarze od 1-2 godzin tygodniowo. Wzięła w nich udział grupa chętnych uczniów z kl.VI -VIII. Naszym mentorem wolontariuszem była szesnastoletnia Olivia Aguilar z USA. Po pierwszych lekcjach, które miały na celu głównie przełamanie lodów i bariery językowej, Olivia opowiadała uczniom o życiu młodych ludzi w USA , o swojej szkole, pasjach i rodzinie. Oprowadzila naszych uczniów po swoim pokoju, domu, ogrodzie i ulicy, co pozwoliło uczniom poczuć się jakby naprawdę gościli w jej domu w Tampa na Florydzie. Olivia z ogromnym entuzjazmem dzieliła się z naszymi uczniami ciekawostkami związanymi z życiem nastolatków w Stanach, jej podróżami z tatem i pamiątkami związanymi z różnymi okresami jej życia, jej bliskimi i miejscami, które zwiedziła. Przygotowała qry zachęcające uczniów do mówienia. Odpowiadała chętnie na wszystkie pytanie kierowane do niej przez uczniów. Lekcje te miały na celu przełamanie bariery językowej i doskonalenie umiejętności swobodnego wypowiadania się na wybrane tematy, a to wymagało odważnego wyjścia ze swojej strefy komfortu i pracą nad pewnością siebie. Był to doskonały trening umiejętności rozumienia ze słuchu i konwersacji. Uczestnicy projektu byli usatysfakcjonowani z możliwości osłuchania się z żywym językiem i bliższego poznania życia ich rówieśniczki w Stanach. Życie w USA znali dotychczas tylko z filmów i seriali. Teraz mają obraz z perspektywy osoby, która tam mieszka. Jedna z uczestniczek projektu powiedziała, że lekcje z Olivią utwierdziły ją w przekonaniu, że świat nie kończy się tutaj, a życie na drugiej półkuli może być inne i dla nas dopóki go nie doświadczymy niewyobrażalne. Naszym uczniom bardzo zaimponowała młoda, ambitna, spontaniczna, szczera i otwarta Amerykanka. Istnieje możliwość kontynuacji zajęć z Olivią w przyszłym roku szkolnym i na pewno z niej skorzystamy, aby w dalszym ciągu motywować młodych ludzi do nauki języka angielskiego i posługiwania się nim z większą płynnością i finezją.

 

Powrót.  

 Zdjęcia w galerii Foto

 

 

 

  STYPENDIAA

NAUKOWEWE

SPORTOWE

IM. POSŁA
ZUCHOWSKIEGO

  NAUCZANIE

STATUT

SYSTEM OCENIANIA

OFERTA EDUKACYJNA

PROGRAM WYCHOWAWCZO-PROFILAKTYCZNY

REGULAMIN WYCIECZEK

REGULAMIN BIBLIOTEKI

REGULAMIN ŚWIETLICY

REGULAMIN STOŁÓWKI

  DLA NAUCZYCIELI

KARTA NAUCZYCIELA

FUNDUSZ SOCJALNY

REGULAMIN WYNAGRODZEŃ

KSZTAŁCENIE SPECJALNE

PUBLIKACJE NAUCZYCIELI

  NAROL

HISTORIA

ZABYTKI

NAROL W OBIEKTYWIE

LEGENDY NAROLSKIE